PPC kampaně
KOMPLEXNÍ MARKETING
DRŽÍME TERMÍNY
JSME V KONTAKTU
KREATIVNÍ MYŠLENÍ
PPC kampaně
PPC reklama, známá také jako výkonnostní marketing, zahrnuje různé formy placené online reklamy, od zvýrazněných výsledků ve vyhledávačích až po různé typy bannerů na internetu. Dále sem patří i reklamy na konkrétní produkty. Tato metoda reklamy se vyznačuje efektivním cílením a možností detailního vyhodnocování efektivity.
Princip PPC reklamy je v tom, že do vašeho obchodu přicházejí pouze zákazníci, kteří opravdu chtějí. Její velkou výhodou je, že platíte pouze tehdy, když někdo klikne na vaši reklamu – odtud název „pay per click“ (PPC).
Navíc můžete cílit na specifické cílové skupiny a geografické lokace, a to i na sociálních sítích jako Facebook, Instagram, a dalších. Navíc můžete v reálném čase upravovat nastavení, což znamená, že nejste vázáni na jednu konkrétní kampaň, jako u tištěných médií.
Co služba obsahuje?
PPC kampaně můžeme rozdělit do několika základních segmentů. Správně zvolená kombinace je cesta k úspěchu.
Search kampaně
Tato forma PPC reklamy se zobrazuje ve výsledcích vyhledávačů, jako je Google nebo Seznam, když lidé vyhledávají určité klíčové fráze. Inzerenti platí pouze za kliknutí na tyto reklamy, což znamená, že získávají relevantní návštěvníky.
Obsahové reklamy
Obsahové PPC reklamy se objevují na různých webových stránkách, které jsou relevantní pro cílovou skupinu inzerenta. To umožňuje oslovit publikum, které prochází obsahem týkajícím se vašich produktů nebo služeb.
Shopping kampaně
Reklamy které se zobrazují v horní části po zadání vyhledávacího dotazu. Jedná se o ne jedny z nejkonverznějších typů reklamy a rozhodně by neměli chybět žádnému e-shopu.
PPC na sociálních sítích
PPC reklamy na sociálních sítích, jako je Facebook a Instagram umožňují inzerentům cílit na specifické demografické skupiny a oslovit potenciální zákazníky na těchto platformách. Ideální prostor kde najít svoje nové zákazníky.
Remarketing
Tato strategie využívá PPC reklamy k oslovování uživatelů, kteří již navštívili vaše webové stránky nebo provedli určité akce. Může pomoci přesvědčit potenciální zákazníky k návratu na váš web.
Video kampaně
Video PPC reklamy se mohou zobrazovat na online video platformách, jako je YouTube. Tyto reklamy jsou účinné při prezentaci produktů a interakci s publikem prostřednictvím videí.
Jak probíhá spolupráce?
První setkání
První schůzka je osobně nebo online. Hodně se ptáme a chceme pochopit váš business a jaké jsou vaše cíle. Každý klient je individuální a i jeho potřeby.
Analýza a návrh řešení
Společně si projdeme zadání a navrhneme komplexní řešení, které povede k úspěchu.
Druhá schůzka
Tady už si řekneme konkrétní kroky a postup jakým postupovat. Zodpovíme všechny otázky.
Začátek spolupráce
Když se společně domluvíme, tak budeme potřebovat přístupy k systémům. Seznámíte se s projektovým manažerem, který vás bude mít na starosti a na kterého se můžete pokaždé obrátit.
Reporting a rozvoj
Postupem času jak porostete budeme přicházet s novými nápady a možnostmi jak ještě více rozvíjet váš business.
Co o nás říkají naši klienti
Kdybych měla definovat spolupráci s naším partner v digitální komunikaci, řekla bych o D&T agency, že je schopná vyhovět našim specifickým požadavkům. Rozumí našemu byznysu, pověsti značky ŠKODA a AUTO ŠTĚPÁNEK i naší cílové skupině. Tým agentury pracuje zodpovědně, poskytuje nám relevantní a osobité zprávy i doporučení. Pracuje s naším rozpočtem uvážlivě. Vždy mají na paměti námi stanovené specifické klíčové ukazatele výkonu neboli KPI. KAM je velice přátelský, lidský, vždy zajistí vše potřebné. Díky za skvělé služby. Renáta Michlová, marketingový specialista Auto Štěpánek, a.s.
D&T je třetí agentura, kterou jsme za 8 let, co jsme na trhu, vyzkoušeli. A zatím rozhodně nejprofesionálnější, s nejlepšími výsledky. Rosteme rychleji než konkurence, máme lepší cash flow a méně starostí. Zázraky se pochopitelně nedějí na počkání, ale zlepšení nastalo rychle a citelně! Díky.
Spokojenost. Výkon reklamy na FB se po měsíci spolupráce zvedl řádově o desítky procent. Nevím jak to dělají, ale funguje to. Asi vědí, co dělají.